Vânzătorul de gumă de mestecat


mă întorc cu faţa
către vânzătorul de gumă de mestecat

toţi zeii cumpără gumă de la el 
dumnezeu nu, el nu există
mă întorc şi cu spatele la el 
cât încă mai pot

sunt un dans moale cu gusturi tari 

el îmi stă gata acordat 
între două blocuri bătrâne
cu două chitare din lemn vesel de liliac
sub formă de tejghea
- cântecele se temină când vrei tu, îmi zice
vânzătorul orb de gumă de mestecat
mirosind a toate aromele pământului
- eu nu cânt şi nu termin nimic niciodată,
tot cartierul ştie asta,
îi răspund 
cu pumnii plini de gumă de mestecat
şi-am s-o mestec pe toată încet
dar foarte încet
unind cele două blocuri din viaţa mea
cu şase fire lungi de gumă albă
sunătoarea gumă albă
ca barba vânzătorului

cântecele mele vor începe după
ce mă întorc în sus
cu faţa către lemnul vesel de liliac
crescut în mijlocul celui mai mare aeroport
în care nu am fost niciodată
şi care nu e nici pe lista trupelor mele preferate

(first draft)

0 Responses to "Vânzătorul de gumă de mestecat"