Lansare "Ceasornicarul dansator". Gaudeamus 2012. Poze.

Scriitorul Cosmin Perţa, redactorul-şef al editurii Tracus Arte, cel care a văzut imediat ce am pus eu în această carte, definind-o foarte clar şi concis în răspunsul său la propunerea mea de publicare. 



Poetul, textierul, publicitarul, publicistul şi vechiul meu prieten şi coleg din vremea copywriteriei mele, cel care s-a exprimat atât de colorat şi de specific lui părerile despre "Ceasornicarul dansator".



Fiica mea şi un mare fan al meu, care îmi spune foarte emoţionat :) că abia aşteaptă următoarea carte. 



 Un fan şi mai mare.



Mica dedicaţie scrisă acum, aici, sper să fi fost pentru o mare scriitoare de mai târziu, Mara. 



Între Andi Moisescu, alături de care mi-am petrecut 3 ani spectaculoşi din viaţă, făcând împreună emisiunea de mare succes Marcă Înregistrată (Andi a terminat de citit cartea până la ora 2 dimineaţa, în aceeaşi zi) şi Florin Dumitrescu, doi prieteni care m-au onorat cu prezenţa lor.  




Spunând şi eu nişte chestii.

Mulţumesc pentru aceste poze lui Cătălin Şura.

2 Responses to "Lansare "Ceasornicarul dansator". Gaudeamus 2012. Poze."

Scorchfield says
11 decembrie 2012, 21:57

Cât poţi să fi de încruntat, de naiv în faţa realităţii, de superfluuuu, de supermarketttt.

Vorba miticului, a celui capitalist, bucureştean:

Aş, ştiam toate ceste, Ionescu nici nu ştiam că este!

Liviu Drugă says
11 decembrie 2012, 22:11

Scorchfield:

Uneori îmi permit să fiu aşa, super. Super.. fluu şi super... market. :) Naiv, nu!
Sincer, da!

Încruntat, mereu, ca să pot râde lejer înăuntru.

Merci pentru comentariu.