Dubiosule care sunt




Precizia pe care o pui tu
în mersul repezit de la un capăt la altul al lumii
e dubioasă

Ai spus că nu te mai întorci
că nu mai scrii din fuga poezii direct pe computer 
iar acum ca secundele strâmbe printre limbile uscate ale ceasului
calci
ud şi drept

Felul îmbietor în care ţii umerii drepţi
sub epoleţii de general al viitoarelor întrebări
e dubios

Ai spus că nu mai deschizi nici un conflict armat
pe teritoriile cucerite de viitorul apropiat
iar acum pui pe grătar ghicitorile alea proaspete
vânate cu toate armele descărcate în afară de una
(dar nu mi-ai recunoşte care nici să te ţin de mână până la capătul lumii)

Parfumul negativ cu care aprobi totul
în şedinţele scandaloase ale personalităţilor tale multiple
e dubioasă

Ai spus că Totul e Unu
şi că Multiplul e doar o marcă de export
iar acum mă împarţi repetent în sute de răspunsuri
presarate ca ingrediente 
peste grătarul glumeţ în care dansezi printre jaruri 


N-am mai lăsat nimic precis în lume
după ce-am plecat
mă uit la tine şi îmi dau seama
că degeaba îmi semeni atât de mult

la celălalt capăt al lumii nu ne vom mai recunoşte deloc. 

2 Responses to "Dubiosule care sunt"

Scorchfield says
30 iunie 2012, 16:44

fain de tot, ai scris în umbra minutarului, urmărit de-un minotaur.
ai scris cu ceasu-n buzunar, ceas; fără secundar!

Liviu Drugă says
30 iunie 2012, 16:49

Scorchfield: multumesc. Ma bucur. Ai dreptate, am scris fara ceas, dar urmarit de umbra minotaurului :)