Zvârcolirea zilelor

Toate nopţile şi zilele toate
s-au zvârcolit înaintea mea


minţeau, nu minţeau? treaba lor


n-am mai ştiu de mine
nici de voi n-am mai ştiut
timpul dormea în pumnul meu ilegal 
ca prostul dormea
erau zori
erau copaci din toate nopţile şi din toate zilele mele
toate se apropiau singure unele de altele
fără rădăcini
fără apă
fără vânt


e timpul să înfrunzim 
dracului odată




toţi













6 Responses to "Zvârcolirea zilelor"

Scorchfield says
24 martie 2012, 23:19

„minteau,nu minteau? treaba lor”

minte au, nu minte au? treaba lor

mințeau, nu mințeau? treaba lor

mințe au, nu mințe au? treaba lor

P.S.
„mințe” de la semințe :)

alexander says
25 martie 2012, 01:27

imi place poezia asta. cand te auzim la unpariu, daca intelegi ce vreau sa spun:)?

Liviu Drugă says
25 martie 2012, 22:19

Alexander, nu stiu ce sa zic... Multumesc pentru invitatie, ma tem insa ca sunt cam putintele... Hai sa vedem ce se mai intampla si poate facem un experiment spre final de vara...

Liviu Drugă says
25 martie 2012, 22:27

Scorchfield, nu am avut diacritice la momentul postari, dar aveam la seminţe... vai-vai ce de seminţe mai aveam :)))

Şerban Tomşa says
25 martie 2012, 22:47

Frumos şi convingător ! Îmi place mult.

Liviu Drugă says
25 martie 2012, 23:29

Serban, ma bucur! :)