Iar am văzut culoarea mişcătoare


Iar am văzut culoarea mişcătoare
Mănâncă doar nadir şi bea doar zare
Pe care-o îmblânzeşte tare
Să doarmă mult dar în picioare
Fără de ochi


Mă restrecoară-ntr-o-ntrebare
Ca un răspuns dintr-ăla mare
Ţinut în cercul din chenare
Şi-mi face dansuri doar la bare
Fără de jenă


Mă sparge picuri în pahare
Mă dezghioacă prin fermoare
Mă ţine strâns ca-tr-o lansare
Ca un taifun între fuioare
Fără de şuier


N-am mai văzut-o pe putoare
De când mi s-a-ngheţat cărare 
Şi s-a prelins într-o parcare
Ca o maşină de salvare
Fără şofer


- Te neclinteşti, îţi faci paloare
Idee, te prefaci negânditoare?
De-acuma nu mai ai scăpare
Îţi fac din litere-nchisoare
Fără zăvor




24.10.2011 (după ce de dimineaţă m-am trezit cu primul vers in cap) 















4 Responses to "Iar am văzut culoarea mişcătoare"

Scorchfield says
24 octombrie 2011, 21:21

se pare că ai avut un coșmar! :)
bea repede ceva, să treacă!

Liviu Drugă says
24 octombrie 2011, 21:24

Trebuie sa astept weekendul. Nu mai beau in timpul saptamanii :))

eva says
5 noiembrie 2011, 12:22

Cineva este -insidios- fan Ion Barbu...:)

Liviu Drugă says
7 noiembrie 2011, 12:27

eva: curat insidios! :)