Fostul meu coleg de facultate, bibliotecar într-o pârnaie americană (2)

V-am povestit aici care e treaba cu fostul meu coleg de facultate, ajuns bibliotecar în Unitele State ale Americii. A mai postat zilele astea nişte rânduri. Pun aici o parte din postare...


"
-Mr. J., zic, ce-ai face daca ai castiga la loterie, sa zicem, un milion de parai?
- I would give back to my community...
Stiu ca o sa mearga in cateva luni la comisie, la parole, dar intrebarea mea era amicala, nu ma asteptam la declaratii de reabilitare civica. Tac, insa citeste pe fata mesajul cu litere de o schioapa: CUT THE BULLSHIT!
-... and I'd buy myself two fat chicks.
Suna credibil.       "

...iar restul citiţi aici.  


Pentru cei care nu ştiu engleza:
I would give back to my community = i-aş da înapoi comunităţii
and I'd buy myself two fat chicks = şi mi-aş cumpăra două gagicuţe grase

0 Responses to "Fostul meu coleg de facultate, bibliotecar într-o pârnaie americană (2)"