"Cu lupii laolaltă" - Adi Bezna

Duminica trecută muşca frigul cu toţii colţii lui cei sănătoşi din vechiul centru al Bucureştiului, plin de hârtoape şi şanţuri. În Mojo Bar (la etaj), pe câţiva metri pătraţi, încălziţi pe măsură ce lumea se aduna,  a fost o nouă seară a cenaclului Pariu pe Prietenie. M-am simţit, din nou!, bine-foarte bine şi mai tânăr, încântător de tânăr, (dar cuminte!) în compania unor oameni pe care am început să îi cunosc, mai mult din vedere şi mai mult din cântecele lor. 

Mai jos aveţi un hit al lumii folkiştilor români de azi. Deşi Adi l-a cântat şi la cenaclu aseară, înregistrarea e din altă parte.


4 Responses to ""Cu lupii laolaltă" - Adi Bezna"

Karina says
3 februarie 2011, 21:20

Avantajul vostru este ca sunteti bucuresteni si sunteti privilegiati in ceea ce priveste viata de artist.

Liviu Drugă says
3 februarie 2011, 21:34

Karina, asta cam asa e, insa am aflat si eu cu mare surpriza ca sunt si exceptii. Una dintre ele este mica pizzerie, mai degraba modesta din ce am vazut pe youtube, din Gura Humorului, numita "La Bomba" unde se tot canta folk, intr-un fel de consacrat cuib pentru acest stil de muzica, mai putin gustat zilele astea.

Nu am fost niciodata acolo, dar am deja prieteni apropiati care se gandesc sa facem un drum pana la Gura Humorului... Aventura!!! :)))

Uite aici un link.
http://www.youtube.com/watch?v=d-GjyxkoBss

Anton says
3 februarie 2011, 21:51

Şi eu sunt bucureştean, dar uite că, na!, habar n-am avut de acest eveniment şi recunosc cinstit că-mi pare rău. Deşi, mărturisesc cu oarece amărăciune, cu gerurile astea n-am ajuns nici la lansarea de carte de ieri a domnului Soviany.
Poate s-o mai întâmpla...
Până la urmă, e vina mea că nu prea "socializez" eu suficient.
Apropo de socializare, trebuie să mă achit de o datorie. O fac mulţumindu-i frumos seniorului acestui blog pentru sprijinul prietenesc în pătrunderea în spaţiul facebook-ului ale cărui legi şi băştinaşi nu prea-i cunosc.

Liviu Drugă says
3 februarie 2011, 22:11

Anton, pe 13 feb., daca se respecta programul, ar trebui sa fie din nou, tot acolo. Parca si vremea au anuntat-o mai buna in perioada aia... :)