Filmul rusesc în 2010 (alese de scriitorul Vasile Ernu)

"Topuri, topuri, topuri. Eu nu vă ofer topuri şi nici filme care circulă la tot pasul. O sa vă propun o listă cu cele mai semnificative filme ruseşti ale anului 2010. Pe astea le ştiu şi eu mai bine. Nu spun că sînt cele mai bune, cele mai apreciate, premiate etc. Sînt cele mai semnificative, cred eu, pentru cinematografia rusă actuală. Marea obsesie a filmelor din acest an este ideea  redescoperirii  Rusiei (istorie, spaţiu, necunoscut etc). Aşa mi se pare mie."


Aşa a scris Vasile Ernu pe blogul lui. La această adresă puteti sa gasiti filmele mentionate de el (eu nu am vazut niciunul dintre ele). Mi s-a parut interesanta prezentarea sa, pentru ca Ernu trebuie ca stie realitatile acestei lumi mai bine decat multi dintre bloggeri de la noi care scriu despre filme.

0 Responses to "Filmul rusesc în 2010 (alese de scriitorul Vasile Ernu)"