Spamul, intre literatura si metafizica :))

In sfarsit am primit si eu un spam cu un titlu interesant “You are old enough to have a designer watch”, intr-o traducere aproximativa: “Esti indeajuns de batran sa ai un ceas conceput de un designer”. Nu l-am deschis, evident. Apoi mi-am dat seama ca maximum simbolic al batranetii ar fi cand voi primi un spam, sau orice anunt, solicitat sau nu, care sa sune “You are old enough to have a watch designer”, care ar inseamna “Esti indeajuns de batran sa ai un designer de ceasuri”.

Atat, un schimb de locuri intre doua cuvinte, si sensul, mai ales pentru un ateu, merge intr-o alta directie. In plus, fascinatia vine, din nou, din frumusetea si surpriza vorbelor, nu de la ceasuri si nici de la publicitatea on line. Nu sunt pasionat de aceste obiecte (pe asta de acum, l-am primit cadou, precedentul s-a stricat), si nici de publicitatea online, pe care o fac doar… contracost.

Mai ramane sa ma lamuresc daca designerul de ceasuri pe care il astept ar trebui sa aiba varsta mea sau sa fie mai tanar si, nu lipsit de importanta, daca e femeie sau barbat. De acum o sa deschid infrigurat (!) in fiecare dimineata mesajele nesolicitate din email, presupunand ca undeva ascuns in internet cineva stie exact cati ani am si ce se potriveste exact fiecarei varste la care ajung.

Cat ziceati ca e un ceas?... :)