Prevestirea social-media în 1884

"În fond, rezumatul înţelepciunii umane era să lungeşti cît mai mult lucrurile; să nu spui niciodată un "da" hotărât; fiindcă nu poţi manevra generaţiile decât atunci când le faci să-şi piardă vremea fără rost!*" - fragment din celebrul romanul "În răspăr" (A rebours), scris de Joris-Karl Huysmans, publicat în 1884.

*Bolduirea e a mea

P.S. Cu socializare prin internet, nici decadenţa nu mai e ce-a fost odată. :))

7 Responses to "Prevestirea social-media în 1884"

Şerban Tomşa says
25 octombrie 2010, 21:10

Extraordinară idee ! Până la urmă, totul e manipulare... Trist ar fi să fim manipulați de unii mai proști decât noi...

Blue Freedom says
26 octombrie 2010, 13:44

Mda.
"Cu socializare prin internet, nici decadenţa nu mai e ce-a fost odată. :))"

Nu ne da idei, că acum ne apucăm s-o exersăm. De decadenţă, vorbesc.
A se nota că am folosit pluralul senioral. Spun asta ca să nu mă trezesc că se jigneşte gratuit vreun moralist aflat în trecere.

Offtopic, am descoperit că IT-istul cotropitor e gelos. Acum mi-a şters toate înscrisurile de pe mail. De fapt, cred că mi-a schimbat culoarea fonturilor. E alb pe alb.
:)
Râd, deşi e tare trist tot ce se petrece.

Liviu Drugă says
26 octombrie 2010, 23:00

Serban, nu cred ca ei sunt mai destepti, ci doar mai interesati de putere.


Blue Freedom, decadenta, asa cum apare ea in "In raspar", nu se poate obtine stand in fata computerului. Generatia "social media" nu are cum sa decada, pentru ca nu a fost niciodata sus sau, daca a fost sus, simplul extaz facebookeristic/twitteristic este decadenta in esenta... :))

Placerea estetica si sofisticarea nu se vor descoperi never ever pe net, "pierzand vremea fara rost" :)

PTRUPTRUCEA says
27 octombrie 2010, 23:52

Domnu Druga,
Buna seara.

Ma iertati ca dau buzna aicea la dumneavoastra. Io nu l-am citit pa preopinentu da am intuit da unu singur care e rezumatu intelepciunii umane. Niciun intelept n-a putut sa-si lungeasca varsta, ci doar gloria. Si aia postuma!
:)))))))))))))
La mine blogu sa numeste ROSTPROST. Adica, cum o dai nu-i bine. Mai bine n-o dai... Asta-i rezumatu rezumatului.

Nu intrati va rog pa blogu meu ca e plin da ineptii.
Va multumesc ca m-ati rabdat.

Liviu Drugă says
29 octombrie 2010, 09:07

PTRUPTRUCEA, nu-i problema cu intratul pe acest blog. Cum e deschis non-stop si fara taxa la intrare, felul in care te (intre-)patrunzi tine doar de felul in care te vezi.

Ma bucur ca esti dintre cei care nu ai nevoie de altii pentru a descoperi intelepciunea lumii. E chiar misto: nu mai pierzi timpul cu cititul :))))

Ti-am vizitat intre timp si blogul.

PTRUPTRUCEA says
29 octombrie 2010, 15:05

V-a multumesc mult domnu Druga! S-a marcat!:)

Liviu Drugă says
29 octombrie 2010, 15:31

PTRUPTRUCEA, "Liviu" este nu doar suficient, ci si mult mai scurt/economicos decat "Domnu Druga" :)