Aaron Coberly si femeile lui meditative

Am downloadad, pentru fiica mea mai ales, de pe torrenti 6,5 giga de fotografii cu picturi ale importantilor artisti ai lumii, ordonate alfabetic si pe genuri - salutar efort pentru autorul uploadului. Printre ele, un folder al pictorului contemporan american din care am pus cateva mai jos. In fata picturilor lui Aaron Coberly, necunoscut mie pana acum, mi-am data seama ca de mult nu am mai vazut o femeie meditativa. Aceasta postare este un mic omagiu adus elegantei si atitudinii pline de respect impuse de o femeie absorbita de ganduri. Raritatile lumii contemporane, puse cu talent pe panza de Aaron Coberly. Frumoase, nu?

P.S. Prima si a doua sunt marile mele preferate. A doua seamana mult cu o imagine pe care o port in minte de mai mult de 20 de ani: in gara, la Sinaia, ningea, femeia era imbracata cam in pictura si in mana tinea un pahar de plastic, alb.

P.P.S. Iubitorii de contraste dure pot merge pe blogul pictorului sa vada cum... vede el femeile fara vestminte.













1 comentarii:

karina says
1 octombrie 2010, 10:28

deosebita tema...