Desenez color pe si cu telefonul mobil (2)

Bine ati venit in atelierul meu de creatie plastica si electronica, infaptuita pe un mobil LG. Cum nu e nimic de vanzare, carcotasi (majoritari, evident!) pot iesi pe usa din dreapta, laudatorilor (pe care nu ii inteleg) ramanandu-le pozitia centrala. :)))

P.S. Jucariile astea sunt oarecum inspirate de actiunea si starile romanului la care lucrez in continuare, Concert in Si Bemol pentru Cainele Pamantului.

Sex incert în junglă




Albă ca Zăpada în şut



Juma de vis

9 Responses to "Desenez color pe si cu telefonul mobil (2)"

holicica says
2 iunie 2010, 16:44

ce alba'i visarea, ce neagra'i trezirea!

Liviu Drugă says
2 iunie 2010, 17:24

...si nu trebuie uitat ca dealerul meu a fost retinut inca de acum 3 luni cu niste afaceri intre doua tari, nu stiu care. Mai multe nu zic :))

abbilbal says
2 iunie 2010, 23:53

Păcat că nu am emoticoane să mă joc cu ele pe măsură.
Aş plasa un michiduţă ce se scarpănă la ceafă. Aşa, preţ de un ceas. Să pot "cujeta". Pe care uţă să ies? Pe ai' din dreapta ori pe ailaltă? Dar dacă mă dă afară pe fereastră? Oare poartă ciobote ori cipici? Trebuie ori nu perină pentru amortizarea loviturii?
Noa, sara bună vecine. Mi-a plăcut jocul tău cu telefonul. Da' să "baji de samă" la junglă. E periculos.

Marin Anton says
3 iunie 2010, 09:57

Interesant! Dar te-ai gândit că peste nişte ani (nădăjduiesc că nu prea mulţi), la exegeza făcută de critică romnului tău s-ar putea adăuga şi desenele din timplul scrierii acestuia? Limitele interpretării - vorba lui Umberto Eco - pot fi foarte, foarte largi. Nici nu ştii de ce-s capabili nişte psihologi antrenaţi în teste Rorschach!:)

Liviu Drugă says
3 iunie 2010, 10:04

@abbilbal Ca te vad asa nehotarat si pentru ca te simt client de soi, poti veni oricand aici ca sa iti alegi iesirea. :))

Iti las cheia sub pres, pune-ti cipicii, ia o perna din colt (vezi ca alea verzi sunt mai moi) si admira cat vrei. Chiar poti stranuta langa ele, n-au nici pe dracu' :)))

Dand-o-n serios: e doar o joaca in desenele mele. Daca plac, ma bucur, daca nu, iar ma bucur ca inseamna ca nu am talent si nu am sentimentul ratarii :)

Te mai astept! :)

P.S. Mai am desene in telefonul fiicei mele, dar, pana le bag in comp, dureaza.

Liviu Drugă says
3 iunie 2010, 10:10

@Marin
Ehehe, pana atunci sper sa sterg mesajele astea :))) sau sa ma incumet sa am o expozitie reala in care amicii sau "psihologi antrenaţi în teste Rorschach" sa vina si sa isi dea cu parerea: primii in caterinca, cei din urma in opera aperta.

E doar o joaca, cum ziceam.

Pe de alta parte, se prea poate ca in carte sa apara si desene. Nu m-am hotarat inca.

Liviu Drugă says
3 iunie 2010, 10:24

@abbilbal"ele" din "poti stranuta langa ele" se refera la desene, nu la perne :)

abbilbal says
3 iunie 2010, 18:18

Noa mulţam fain pentru invitaţie tizule. Cred că ai băgat de samă că te vizitez şi neinvitat când vremea îmi permite.
Cu strănutatu am priceput că nu mă chemi să miros perinile, iar desenele sunt desene absrtracte faine, chiar dacă doar te-ai jucat cu telefonul.
Dacă-mi găserşti zminteli în scris treci-le cu vederea. Nu am timp să recitesc beletu.
Noa serbus mă dragă vecine şi să auzim de bine.
PS. Nu-i zminteală serbus, da' aşe să zâce pi la noi.

Liviu Drugă says
3 iunie 2010, 22:45

@abbilbal: Esti binevenit si asteptat oricand, cu tot cu savuroasele tale smintelile din scris. :)))

Stiind ca macar unul dintre trecatorii mei prin blog aprecieaza a mea "opera celulara", ma voi folosi de aceasta scuza sa mai expun.