Cum se termina un blog?

Eram sigur ca voi face un an de blog in preajma Craciunului, acolo era fixat momentul in memoria mea cea plapanda si capricioasa. Cand colo, ce chestie, anul s-a implinit pe 11 dec. De obicei, presupun, acoperind inapoi vremea petrecuta pe blog, autorii isi analizeaza “trecerea”. Ei bine, n-am chef de analize. Un lucru e sigur: trecerea! Am traversat cu el anul asta, cateodata obosit si torpilat, alteori extaziat ca un drogat, ca atunci cand treci ziua in amiaza mare prin intersectia Marelui Oras si nimeni nu simte ca esti bucuros. In aceeasi masura, si el s-a strecurat prin mine, etalandu-mi, cu tupeu de borfas, detalii care poate n-ar fi trebuit asezate in cuvinte. M-am lasat, cum s-ar zice, dus de blog.

Nu stiu ce va urma, nu stiu cum se termina un blog. Ieri noapte, citind Borges, ma gandeam sa il salvez (anticiparea irnoniei !) pe blog (s-o putea?) prin download si apoi sa ii dau peste bot un spectaculos “delete”. Gestul e simplu si, prin cate acte cvasi-extreme am trecut eu, ce mai conta inca unul :))

P.S. Google a facut sa treaca pe aici, dupa postarea comentariilor despre cartile Hertei Muller, un numar substantial de cautatori ai ei, unde “substantial” inseamna cel mult… 20. Multumesc sincer, fara fasoane oscariene, tuturor celor care se opresc aici.

8 Responses to "Cum se termina un blog?"

mofturi de ochelarist says
17 decembrie 2009, 11:23

Nu inteleg. Citesc si nu inteleg. Cum adica ? De ce ? In orice caz, eu zic sa te mai gandesti. Eu am renuntat la un moment dat la blog si am fost primul care am regretat. Primul dintre cei care i-au simtit lipsa. Am multe de spus si exeperienta in domeniu. Si repet: DE CE ?

Liviu Drugă says
17 decembrie 2009, 11:30

Am spus doar ca ma gandeam, nu ca o sa il si sterg - desi ideea facea foc de artificii in imaginatia mea :))) Nu, n-am s-o fac, cel putin nu in viitorul apropiat. Imi stabilisem, la un moment dat, sa incetez sa scriu aici dupa 1 februarie. Am renuntat si la acest plan.

Ne mai vedem pe aici... Macar o vreme! :)

mofturi de ochelarist says
17 decembrie 2009, 11:47

Asa mai merge ! Cu privire la trafic, vreau sa-ti spun ca platforma wordpress asigura o comunitate care este foarte activa! Dar nu trebuie sa te ingrijorezi, te frecventeaza oameni de calitate!

Liviu Drugă says
17 decembrie 2009, 12:22

Nu ma ingrjorez de trafic, doar ma oftic :) Ma si distrez uneori cand ma uit contemplativ la numarul mic de vizitatori. Apoi ma gandesc ca multe nu as fi apucat sa scriu vreodata daca nu era blogul asta. Deci, cu zambetu-ntre buze si cu regretu'n taste, mergem mai departe...

nihilistul

draga liviu, pentru mine blogul asta a insemnat ceva. Si nu "orice". A insemnat, inainte de toate, intalnirea cu o "constiinta". Cu un spirit nelinistit, ca un cautator, cu o minte avida sa creasca. Uneori, am vazut lumea cu ochii tai. Daca crezi ca e putin..te inseli. Daca un peom poate fi salvat doar de frumusetea unui sigur vers, o carte oarecare doar de inefabilul unei pagini, o existenta terna de un singur gest care falfaie sub aripa gratiei..de ce n-ar fi salvat si un blog de 2-3 useri care-si traiesc alteritatea..prin tine? - ; ))

mofturi de ochelarist says
18 decembrie 2009, 07:28

ce dreptate are nihilistul! da-i inainte Liviu si sa stii ca unii sunt cu ochii pe tine!

Liviu Drugă says
18 decembrie 2009, 10:28

Fara replica. :) Va multumesc!

Anonim

Foarte frumos, într-adevăr voi descărca probabil. Multumesc