Recomandare audio de weekend (12)


"CAN"

Chiar dacă nu am digerat multe din creaţiile lor, nu le-am putut niciodată contesta darul de a capta cu extravaganta lor, intr-o epoca in care CHIAR se facea muzica. Iată cum incepe un comentariu referitor la opera lor: "Always at least three steps ahead of contemporary popular music, Can were the leading avant-garde rock group of the '70s. From their very beginning, their music didn't conform to any commonly held notions about rock & roll." (Restul aici)


Have a nice audio weekend! :)


Can - Vitamin C



Can - Spoon




2 Responses to "Recomandare audio de weekend (12)"

mihnea says
27 iunie 2009, 12:15

CAN sunt progresivi de-a dreptul si eu a trebuit sa ii ascult ceva timp, pana sa ajunga sa imi placa. Noroc cu doi colegi, care in liceu s-au tinut de capul meu si imi faceau cadou cd-uri cu ei.
Spor la scris (sau inspiratie) si sa ne mai spui din cand in cand cum stai cu romanul.

Liviu Drugă says
30 iunie 2009, 17:59

Mihnea, cred ca ar fi fost mult mai populari daca aveau avantajul unor scule si inregistrari mai bune. Trebuie sa recunosc ca vacarmul din majoritatea pieselor lor, cacafonic de-a dreptul pentru mine, nu ii face agreabili in totalitate. Cu toate astea, sunt de mare exceptie!

Cat despre roman, actiunea lui curge, se imbarliga, apoi isi revine, intr-un ritm (nu neaparat rapid) care uneori pare ca imi scapa de sub control. Sigur este insa ca, odata (daca) terminat, va fi catalogat de multi drept "altfel", pentru ciudatenia intamplarilor din el. Sau, cel putin, asa imi plac mie sa cred. In curand, poate mai trantesc un fragment, ca test...