Beirut

(recomandarea audio de weekend)


Evident că sunt bucăţi şi mai bune decât cele
găsite de mine şi puse aici.
Rămâne să le căutaţi.

Răbdare în ascultare şi obişnuitul
"Have a nice audio weekend!"





5 Responses to "Beirut"

holicica says
4 aprilie 2009, 14:17

nu stiu daca e trista sau fericita muzichia lor, da' mie'mi face bine....se pupa bine asta beirutica fanfara cu primavara d afara...bine ca mi'ai amintit d ea...nu mai ascultasem d ceva vreme:)

R.

July 9th
Phoenix, Toronto, Ontario :)
see you there ...

Liviu Drugă says
8 aprilie 2009, 09:26

@holicica :)

Liviu Drugă says
8 aprilie 2009, 09:30

@r Bine, atunci rămâne la intrare în Ontario lânga benzinăria verde, unde stă ală de lustruieşte pantofi şi fii-sa lucrează la gogoşeria din Phonix, de am vazut-o noi atunci când fura din chioşcul lu' văr'tu din Caracal. ok?

Lascaris says
8 aprilie 2009, 17:00

Ma simt onorat ca m-ati trecut in blogroll, cu toate ca nu v-am vizitat pana acum. V-am intors fovorul si sper ca de acum incolo sa ne citim reciproc.