Unde se duc veveritele când mor?



Din gândurile bloggărite ale lui Ciprian cel mutat în America, colegul meu de facultate:

"Ma plimbam ieri pe la Frelinghuysen Arboretum, depasisem cercul magic de 100 de pasi departare de parcare si din toata foiala de cetateni (chinezi) iesiti duminica dupa-masa la soare, in parc, aproape ca n-a mai ramas nimic. Eram iarasi (aproape) singur, prin paduricea racoroasa, burdusita de veverite si chipmunks.

Si-atunci m-a lovit intrebarea: unde se duc toate veveritele astea cand mor? Adica,  fac stop cardiac si cad din copac, cu ochii dati peste cap? Celelalte veverite le ingroapa? Sau le mananca? Isi fac testamentul, sa lase urmasilor harta cu locurile unde sunt ingropate nucile si ghinda? Veveritele merg in Rai sau, unele dintre ele (si stiu eu sigur una, pe care am observat-o ca e rautacioasa), mai merg si in Iad?"

La care gânduri ale lui, adaug şi întrebările mele: dar Chip şi Dale? Ele merg în Iadul sau în Raiul Desenelor Animate, căci, în periculoasa lor extremă drăgălăşenie, au fost şi ele răutăcioase cu Pluto? :-) 

Aştept, halind nişte alune, răspunsurile voastre pe adresa redacţiei. :-)

P.S. Poate acum, după acest text încifrat, vor fi mai bine înţeleşi bărbaţii care îşi strigă în public iubitele "Veveriţa mea, hai, vino şi dă-mi un pup!". Ei, săracii, vă zic eu, care am văzut la desene animate de nu aţi crede, ei, de fapt, strigă la toată lumea: "E o scorpie asta mică, dar acum nu am ce să fac. Dacă nu o pup pe botişorul ăsta de fiară a pădurii, îmi face iar mizerii cu prietenii" :-)

0 Responses to "Unde se duc veveritele când mor?"