"Să mă cac pe mine de uimire"

Un furnizor de pitici gratis (pare-se din Iaşi), al cărui punct de vedere îl susţin, cel puţin în proporţie de 85%, ne zice despre ce aşteaptă el de la filme. Dacă nu sunteţi admiratori ai stilului "Paraziţii", e de preferat să staţi departe de siteul lui şi să vă mulţumiţi cu fragmentul extras de mine.

"Urăsc filmele inspirate din fapte reale. Urăsc orice ficţiune inspirată din fapte reale. E un căcat. În primul rând, orice e inspirat din fapte reale. Şi Star Wars. Există stele şi războaie! Fapte reale. Dar nu e asta. Nu văd utilitatea. Dacă vreau realism de doi bani mă uit la  „Noră pentru Mama”. Nu dom’le, eu nu vreau chestii născute din mediul înconjurător. Vreau să văd chestii inspirate din mintea bolnavă a unui dement. Vreau să văd rahaturi aşa de fanteziste încât să mă cac pe mine de uimire. Să mi se scurgă o bală şi să zic: „la asemenea rahat dement nici nu speram că aş fi putut să mă gândesc cu creierul meu mic şi neted. Acesta este un rahat foarte dement. Are un grad de demenţă nesperat de ridicat acest rahat. Nu seamnănă cu nimic din viaţa reală. E o gură de aer proaspăt rahatu’ ăsta dement!”. Vreau să văd un trailer la care să scrie „bazat pe imaginaţia unui nebun”. M-ar convinge să văd filmul."

0 Responses to ""Să mă cac pe mine de uimire""