"Ţin la tine şi fără să fiu beată!"


BLOGĂRISME CARE ÎMI PLAC

Am lăsat deoparte Tratatul de banalitate (numai despre asta nu e!), al lui Nicolas Grimaldi, şi ziceam să mă dau un pic pe net să îmi mai relaxez creieri. Din plictiseală în plictiseală, am ajuns pe siteul Christinei, care, la18 ani, după cum îi declară pe blog, scrie despre prietenul-băiat al ei aşa: 

"Acesta este Ştefan. El este unul dintre cei mai buni prieteni-băieţi ai mei (dacă nu cel mai bun, momentan) şi aseară când îl luam în braţe şi-i spuneam că eu ţin la el ca un prieten şi că e prietenul meu cel mai bun nu mă credea şi zicea că sunt beată. Na, bă, că ţin la tine şi fără să fiu beată!" (Textul complet, aici)

Impresionantă sinceritate... Şi am rămas după aceea să mă gândesc la momentele mele de naivitate, când credeam, şi eu, că prieteniile astea între sexe diferite sunt posibile şi de durată. Apoi mi-am aminitit de postarea de aici despre Înfrăţire. Câtă potrivire cu postarea mea! Şi câtă prietenie poate să încapă în această frază, care trădează o stare de invidiat, dar şi cu un imens potenţial exploziv: Na, bă, că ţin la tine şi fără să fiu beată!

Să fiţi iubiţi, dragilor!  :)

Nu mă mai întorc în seara asta la Tratat despre banalitate... Rămâne pe mâine, când, poate, o să scriu şi ce e cu această carte...  

0 Responses to ""Ţin la tine şi fără să fiu beată!""