"Cu curul legat de gât"

BLOGĂRISME CARE ÎMI PLAC

O bloggeriţă, pe numele ei Dreaming Jewel, are revelaţii în metrou şi spaime are tot acolo. Dar mai are şi tupeul comparaţiilor. Aşa e când lumea se întoarce cu fundul în sus :))

 "...cum mergeam eu aşa, zic, ochii mei cei fără ocupaţie cad pe o femeie care şedea pe scaun. Sau pe scaune ar trebui să zic dat fiind volumul de spaţiu ocupat. Acuma, asta e o nenorocire pentru care oamenii nu sunt răspunzători întotdeauna, căci, dacă te îngraşi atât de tare, poa să fie şi o problemă de genetică sau de glande, fără neapărată legătură cu lăcomia. Da problema era alta. Problema era că femeia avea o bluză decoltată, cu vedere la Marele Canion care se schiţa între sânii lăbărţaţi pe care un sutien enorm se muncea de zor să îi ţină la un loc. Efectul era de-a dreptul sinistru.

Cum că vă povestesc eu vouă? Sunt departe de a fi o femeie îngustă în şolduri: dacă mi-aş vârî curul într-un sutien, probabil că ar arăta cam ca ţâţele femeii ăleia. Aşa uriaşe şi lăbărţate, cu şanţul ăla tectonic între ele, erau ca un cur, nu doar la figurat ci şi la propriu. Ca să fim drepţi cu biata femeie,  nu părea altminteri că ar fi vrut să fie provocatoare. Probabil încercase şi ea să-şi mai îmbunătăţească aspectul pe unde se putea, cu rezultatul că arăta ca şi cum ar fi umblat prin lume cu un cur atârnat de gât."

Tot textul aici. Nu uitaţi să citiţi şi comentariile aferente. :))

0 Responses to ""Cu curul legat de gât""