Neştiinţa naşte monştri

7 ore din viaţa mea s-au consumat pe "there is an ip address conflict...", o eroare de windows. ŞAPTE ORE, adunate în ultimele 2 zile! Nu am ştiut - o chestie super simplă - cum se rezolvă conflictul, deşi am parcurs zeci de pagini de net, complet confuze şi aberante, pe acest subiect. Am mai păţit-o şi săptămâna trecută, dar nu am reţinut cum, la nimereală, am rezolvat-o. Ieri, însă, a fost groasă rău: nu puteam rămâne conectat la internet mai mult de câteva minute, la început, apoi legătura mea cu lumea virtuală s-a dus în Paştele Mamei Ei. 
În ultimele ore devenisem un monstru.. tăcut, dar monstru. 
Slăvit să îi fie numele lui Valentin Dincă, operatorul de la C-Zone, care mă lumină, destul de repede, la telefon, după ce alţi colegi 3 colegi de-ai lui, contactaţi săptămâna trecută din cauza aceleiaşi probleme, nu au fost în stare de nimic.
Epuizat de nervii neştiinţei mele, adunaţi în ultimele ore, mă întorc la cele câteva pagini rămase din Liiceanu. Sau poate las monstrul să se culce... :-)

3 Responses to "Neştiinţa naşte monştri"

R

:)
Microsoft presupune ca tu, utilizatorul, ai cel putin Facutatea de Automatica si un masterat in Retele Semantice.
Restul sunt prea putin importanti.

Liviu says
30 ianuarie 2009, 08:51

Pentru haioşenia definiţiei: "O reţea semantică utilizează grafuri pentru reprezentarea cunoştinţelor. Conceptul de reţea
semantică a fost introdus aproximativ în perioada 1965-1970. Scopul primelor reţele semantice a
fost reprezentarea cuvintelor din limbajul natural.
O reţea semantică are forma unui ansamblu de noduri şi arce, orientate şi etichetate.
Nodurile reprezintă obiectele. Un obiect poate fi un concept abstract sau particular, un atribut,
ş.a.m.d. Arcele sunt utilizate pentru a reprezenta legăturile care există între aceste obiecte.
Primele tipuri de reţele semantice au utilizat un raţionament bazat pe proprietatea de
moştenire. Mai precis, acest raţionament poate fi descris în felul următor:
* orice x este y; orice y este z; atunci orice x este z.
* x este y; orice y este z; atunci x este z."

Dincolo de vorbe, dai totusi de vietatea salbatic-domestica a limbii. Cool, nu? :)

R

:)